Min helg

Fredag: Lugn dag i skolan. Jag och Julia sjöng och skrev klart vår låt som vi ska sjunga på avslutningen,
kommer bli grymt kul. Efter skolan stack jag direkt till Malmö med Ijda. Shoppade och fikade och lite så.
Därefter vidare till en studentfest som verkligen var hur kul som helst. Väldigt trevliga människor måste
jag säga. Så helt klart en lyckan fredag!
Lördag: Vaknade till sol så jag och Ijda drog oss direkt upp ur sängen och ut i vars en solstol. När vi
blev för svettiga gick vi i stället in och duschade. Sen fixade vi oss och Ijda våfflade mitt hår (såg lite
ut som ett ägg men sen blev det bra) Vid nio tog vi bussen till stan och mötte upp Anton och Lizette.
Gick ute och luffade runt lite i Trelleborg med Tim, Morgan, Hugo och Linus tills vi frös ihjäl och då gick
vi i stället in till Tim. Som ni ser lanade dom så fick också testa på lite gaajming. Eller spelade aldrig
men ser rätt cool ut ändå! Jag och Ijda bestämde oss för att dygna (somnade tyvärr tre timmar..)
Vid fem på morgonen stack vi alla till entré och köpte bullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0